AKTUALNOŚCI

Korzyści płynące z treningu EMS

Technologia ta początkowo była stosowana w terapiach rehabilitacyjnych, a w dzisiejszych czasach świetnie się sprawdza jako metoda treningu.
Korzyści płynące z regularnego treningu EMS jest wiele! Poniżej przedstawimy Wam 10 najważniejszych zalet:

1. REDUKUJE obciążenia i kontuzje
2. KORYGUJE nierównowagę mięśniową
3. WZMACNIA mięśnie głębokie
4. ZWIĘKSZA ogólną siłę i wytrzymałość
5. POPRAWIA sylwetkę ciała
6. REDUKUJE cellulit
7. OGRANICZA bóle pleców
8. 20 min treningu x 1 raz w tygodniu
9. BUDUJE tkankę mięśniową
10. JEST DOSTOSOWANY do potrzeb klienta

Obecnie trening z wykorzystaniem elektrostymulacji mięśniowej jest popularną i sprawdzoną metodą treningową, która cieszy się szybko rosnącym uznaniem na całym świecie.

Czy trening EMS boli? 

Odpowiedź jest prosta NIE! Impuls, który ma dotrzeć do mięśni to specyficzne uczucie, ale z pewnością NIE BOLI.
Certyfikowany trener EMS ma za zadanie kontrolować intensywność impulsu, tak aby był skuteczny, a nie bolesny.

Współpraca Trener EMS & Podopieczny

Treningi EMS przede wszystkim polegają na współpracy pomiędzy trenerem, a jego podopiecznym
Sesje treningowe odbywają się tylko z wykwalifikowanymi trenerami EMS. Z naszym mobilnym trenerem personalnym ćwiczymy 1:1
Trener odgrywa bardzo ważna rolę w treningu:
– zwraca uwagę na intensywność wysyłanych impulsów
– instruuje i kieruje wykonywanymi ćwiczeniami
– czuwa nad prawidłową formą i wykonaniem ćwiczeń
– dostosowuje plan treningowy do naszych indywidualnych celów,
– jest przy nas, aby cały czas motywować 
– umawia nas na sesje i pomaga wypracować rutynę treningową. 

UWAGA
Choć sama metoda treningowa EMS opiera się na zaawansowanej technologii, trening będzie tak skuteczny, jak skuteczna będzie osoba prowadząca sesję i zaangażowanie osoby ćwiczącej. Trener EMS jest więc nieodłączną częścią tego, co sprawia, że TRENING EMS odnosi sukces! 

Przewiń do góry